جستجو
بازگشت به همه

تکنولوژی به کار رفته در کفش های 361

تکنولوژی به کار رفته در کفش های 361

BOUND: لایه به کار رفته در زیره کفش بسیار سبک است و قابلیت ضربه گیری بیشتری را ایجاد کرده که پس از جذب ضربه به سرعت به حالت اولیه خود برمی گردد. این ویژگی باعث شده که از آسیب وارد شده به زانو و کمر جلوگیری کند و عملکرد شما را حین فعالیت افزایش می دهد.

NFO: جدید ترین تکنولوژی به کار رفته در زیره کفش های 361 درجه است که حاصل تلاش تیم تحقیق و توسعه این برند بوده و حداقل %15 خاصیت ارتجاعی کفش را به همراه فرمولاسیون بسیار سبک آن افزایش می دهد. خاصیت انعطاف پذیری، ارتجاعی و سبک بودن کفش های دارای این تکنولوژی تجربه بی نظیری را هنگام فعالیت برای شما فراهم می کند.

 

HYPER KNIT: رویه کفش های دارای این تکنولوژی از جنس الیاف نیت بوده که بسیار سبک و راحت است که با شست و شو تغییر شکل نمی دهد و بافت آن تغییر نمی کند.

 

GEO FLEX: قسمت جلوی زیره کفش، از شیارهای انعطاف پذیری ساخته شده که باعث می شود کفش های دارای این تکنولوژی، برای طی کردن مسافت های طولانی مناسب باشد و از خسته شدن پاها جلوگیری کند.

 

 SAC AIR: این تکنولوژی در واقع کیسه های هوایی هستند که در کفی کفش تعبیه شده تا تعادل بیشتری هنگام فعالیت و خاصیت ضربه گیری فوق العاده ایی را ایجاد کند.

 

RUBEST TECH: کفی کفش های دارای این تکنولوژی از لاستیک ویژه ای تولید شدند که اصطحکاک فوق العاده ایی را با سطوح مختلف ایجاد کرده تا از لغزیدن پا هنگام فعالیت جلوگیری کند.

 

 

QU!CK FOAM lite: کفی کفش از چند لایه تشکیل شده که در قسمت میانی آن، فوم به کار رفته تا کفش بسیار سبک باشد. همچنین خاصیت ارتجاعی فوق العاده ایی داشته و با جذب ضربه به سرعت به حالت اولیه خود بر می گردد.

 

LOCK FIT: اساس طراحی این تکنولوژی ایجاد تعادل در کف پا است به طوری که نیرو جاذبه ی زمین را حفظ کرده تا پاشنه پا محکم نگه داشته شود و احتمال آسیب کاهش یابد. همچنین قابلیت ضربه گیری و قدرت ارتجاعی بی نظیری داشته که برای انجام انواع حرکات مناسب می باشد.

 

UNTURN: این تکنولوژی در لایه خارجی زیره کفش به کار رفته تا از احتمال خطر آسیب دیدگی جلوگیری کند.

 

COOL:  

 

 

ARCH LOCK:  این تکنولوژی برای محکم نگه داشتن پاشنه پا طراحی شده است تا در هنگام فعالیت تعادل خود را بهتر حفظ کنید و از آسیب دیدن پا جلوگیری کند.

 

QU!K FOAM INFINITY SYMBOL: این تکنولوژی اختصاصی توسط تیم تحقیق و توسعه 361 درجه طراحی شده است. لایه میانی زیره کفش مطابق با آخرین تکنولوژی های روز دنیا تولید شده و خاصیت ارتجاعی فوق العاده داشته که با جذب ضربه به سرعت به حالت اولیه خود بر می گردد.

 

Fun Flex : مواد اولیه را در قالب زیره ریخته و بصورت انبوهی از کیسه های هوای نزدیک بهم در می آورند.همچنین مواد RB نرم باعث انعطاف بالا و سایش کم و راحتی میشود.

TRI GRIP:

 

EVA

کاهش فشارهاي وارد شده به پا با قابليت ضربه گيري

PU

کاهش فشارهاي وارد شده به پا با قابليت ضربه گيري

RB

کاهش فشارهاي وارد شده به پا با قابليت ضربه گيري

3DIP/IP

انعطاف پذیری بالا، سبک، مقاوم در برابر سایش

MD

 

TPU

ویژگی‌های لاستیک مصنوعی و طبیعی را با هم دارد بسیار مناسب و راحت ،سایش بسیار کم ، به هیچ عنوان نمی شکند ، قدرت اصطکاک بالایی و بسیار سبک

MESH

قابلیت گردش هوا، بسیار سبک، جلوگیری از تعریق پا، انعطاف پذیر

KNIT

قابلیت گردش هوا، عدم تغییر شکل ظاهری بر اثر شست و شو، جلوگیری از تعریق پا، سبک، انعطاف پذیر

S.L

مقاوم در برابر آب، قابلیت تمیز شدن سریع و آسان

             

  •  

 

 

 

نظرات
یک نظر بنویسید نزدیک